התשובה
פתחת בתאים ועברת לאברים.
באשר לתאים עיין תשובתי באהלה של תורה ח"א סי' נח בתאים הותר
ללמוד ואם אין משתמשים בהם יותר ללימוד טעונים קבורה בין שנלקחו
מחיים ובין אם נלקחו ממתים, וחמורים מתים מחיים משום שהם אסורים
בהנאה ורק לימוד לצורך פתרון בעיה אינו בגדר הנאה,
אברים חמורים יותר ורק לצורך פתרון שאלה מעשית של פיקו"נ לפנינו
מותר לחקור אותם ובכל מקרה את האברים חייבים לקבור מייד אחר
סיום הלימוד מהם ולא לשמרם ח"ו במקרר או בחומרי שימור.
אם נלקחו מן החי מותר לשומרם לצורך לימוד ואם נלקחו מן המת אין
לשומרם אלא לבערם.